środa, 4 marca 2009

wirtulny warsztat 1 - WASZE PRACE

w końcu się udało. ferie się skończyły, nabrałyscie nowych, twórczych sił i są efekty :)
oto Wasze pierwsze interpretacje:

NINA wybrała:




"Moim zdaniem jest to portret. Przedstawia zranioną kobietę, zapewne przez mężczyznę (sądzę tak po uschniętej róży, która lezy obok niej). Wybrałam To zdjęcie ponieważ jest to dość nietypowy portret (bandaże na twarzy. itp..) Wzbudza we mnie mieszane emocje. Dlatego właśnie mi się podoba. ;)"




"Pejzaż. Podoba mi się bo ma w sobie coś takiego co uspokaja, może To dzięki tej rzeczce. Kolory na tym zdjęciu są takie naturalne. Wzbudza we mnie radość i spokój."



OLA wybrała:


"Bardzo podoba mi się to zdjęcie ponieważ oddaje taki specyficzny klimat – moim zdaniem ma w sobie coś strasznego.Te schody wyglądają tak jakby nigdy miały się nie skończyć. Mam wrażenie jak by ktoś biegł po tej klatce schodowej i mając dosyć niekończących się schodów zaczął niszczyć budynek."

1 komentarz:

  1. zapraszam do rozmowy nt. Waszych typów :)
    próbujemy powtórzyć na warsztatach te kadry?

    OdpowiedzUsuń